مراکز خرید تایلند
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید تایلند

 

 

مرکز خرید سرامیک پوکت تایلند مکان جالبی برای خرید وسایل سرامیکی در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 میباشد که جزو یکی از مراکز خرید پوکت می باشد که از خاک رس محلی برای تولید کارهایش استفاده میکند و اجناس بسیار عالی را تولید می‌کند. این مرکز در بان کاتا واقع در حومه شهر پوکت قرار گرفته است. همه اجناس، از ظروف سفالی و چینی گرفته تا شمعها و مجسمه های تزئینی، همه برای مسافران تور تایلند جالب خواهد بود و به خربد آنها ترغیب خواهید شد.بیشتر مردم تایلند برای خرید سرامیک به این بازار می آیند .در این مرکز خرید سرامیکها را با طرح و شکل خاصی می سازند که بیشتر گردشگران تور تایلند بهار 95 و توریستها برای جدابیتش زیاد به این مرکز خرید می آیند و از کاشی و سرامیک ها دیدن می کنند.

 

مرکز خرید سرامیک در پوکت

 

 

 

 

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

مرکز خرید اسپلنید بانکوک یکی از مراکز خرید معروف بانکوک در جاده راتچا در نزدیکی مترو می باشد که در اواخر سال 2009 افتتاح شد . این مرکز خرید 7 طبقه است که دارای امکانات زیادی از تفریح و سرکرمی و اجناس مد روز است. این مرکز خرید دارای سالن تئاتر موسیقی مدرن با 1500 صندلی , سالن بولینگ و یک ماساژ ابگرم بزرگ و اسکیت روی یخ می باشد. این مرکز خرید برای خرید مسافران تور تایلند تعطیلات بهار 95 دارای انواع اسباب بازی های الکترونیکی, محصولات زیبایی با آخرین مد با مارک های عمدتا ورزشی می باشد .در طبقه هم کف مرکز خرید فست فود, رستوران های زنجیره ای به سبک ژاپنی, سوپرمارکت های تاپ نیز برای گردشگران تور تایلند تیر 95 وجود دارد.

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

 

 

 

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور تایلند تابستان 95 و یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: